Sobota, 18 stycznia 2025 r.
Organizacja Międzyzakładowa NSZZ Solidarność Pracowników Poczty Polskiej
 




Organizacje
Podzakładowe


Humor dnia

Aktualności

Autor: Andrzej Warpas   Data: 2012-10-15
Karają za "Tajemniczego Klienta"? - przykład!!
Koleżanki i Koledzy,
W ostatnim czasie "rozpleniły" się przypadki karania pracowników w wyniku nalotów na placówki pocztowe tzw. "tajemniczych klientów". Zadają oni naszym koleżankom i kolegom różne "dziwne" (czasami bzdurne) pytania lub oceniają (podobno) poziom wykonania przez nich usług. Zgodnie z odpowiedzią udzieloną mi przez P. Włocha (wiceprezesa Zarządu PP S.A.) wyniki tych "wizyt" nie powinny stanowić podstawy do karania pracowników a jedynie materiał analityczny dla Dyrektorów RS-ów i tzw. "tre(s)nerów". Z posiadanych przeze mnie informacji wynika jednak coś zupełnie innego. Pracownicy są karani i to niejednokrotnie bardzo surowo (potrącanie premii, upomnienia a nawet przeniesienie na inny urząd). Informacje, które mam pochodzą z RS W-wa Miasto i RS w-wa Województwo. Jeśli na waszym ternie zdarzyły się takie przypadki to uprzejmie proszę o sygnał (mailem) bo mam zamiar wystąpić do prezesa ponownie i wskazać mu, że jest lekceważony i robiony w "trąbę" przez Dyrektorów RS-ów.

Pozdrawiam i czekam na sygnały.

Członek Prezydium MOZ
Andrzej Warpas


adres email: kontakt@solidarnosc-poczta.pl


Poniżej pierwszy dowód na to, że takie przypadki mają miejsce. Dodatkowego smaczku dodaje nieznajomość przez dyrektora RS regulaminu premiowania, który pozbawia pracownika premii z części czasowej.

Dop.: Admin





Kliknij na obraz aby uzyskać powiększenie





Karta Rabatowa Orlen








 
Webmaster: Sławek  ®2007