Koleżanki i Koledzy,
W ostatnim czasie "rozpleniły" się przypadki karania pracowników w wyniku nalotów na placówki pocztowe tzw. "tajemniczych klientów". Zadają oni naszym koleżankom i kolegom różne "dziwne" (czasami bzdurne) pytania lub oceniają (podobno) poziom wykonania przez nich usług. Zgodnie z odpowiedzią udzieloną mi przez P. Włocha (wiceprezesa Zarządu PP S.A.) wyniki tych "wizyt" nie powinny stanowić podstawy do karania pracowników a jedynie materiał analityczny dla Dyrektorów RS-ów i tzw. "tre(s)nerów". Z posiadanych przeze mnie informacji wynika jednak coś zupełnie innego. Pracownicy są karani i to niejednokrotnie bardzo surowo (potrącanie premii, upomnienia a nawet przeniesienie na inny urząd). Informacje, które mam pochodzą z RS W-wa Miasto i RS w-wa Województwo. Jeśli na waszym ternie zdarzyły się takie przypadki to uprzejmie proszę o sygnał (mailem) bo mam zamiar wystąpić do prezesa ponownie i wskazać mu, że jest lekceważony i robiony w "trąbę" przez Dyrektorów RS-ów.
Pozdrawiam i czekam na sygnały.
Członek Prezydium MOZ
Andrzej Warpas
adres email: kontakt@solidarnosc-poczta.pl
Poniżej pierwszy dowód na to, że takie przypadki mają miejsce. Dodatkowego smaczku dodaje nieznajomość przez dyrektora RS regulaminu premiowania, który pozbawia pracownika premii z części czasowej.
Dop.: Admin